はじめまして

セックスの話がしたい。

私はセックス依存症だと思う。

それは別に悪いことではないのだと思うのだが、

私はそこから抜け出したいと思っている。

 

I want to talk about sex.

I think that I am sex addiction.

I think that it is not a bad thing,

I want to get out of there.

 

私は1986年生まれの31歳。

東京生まれ東京育ち。

東京の下町で育った。

なんで私がこうなったのかを

私自身が紐解くためと、

わたしの周りの人々にセックスの話をすると、

それは面白いから文章にしてと、何人かに言われたから。

あと、セックス依存症について、誰かと話したいから。

 

I was 31 years old, born in 1986.

Born in Tokyo and raised in Tokyo.
I grew up in a downtown in Tokyo.
Why did I get this way
To make my own understanding,
When talking about sex to the people around me,
Because it is funny, some people told me that it was sentences.
And I want to talk to someone about sex addiction. 

 

それでは順不同にいろんなセックスについて話していく。

誰になんといわれる必要はない。ここは私の自由に発言する場所である。

もしかして、嫌な思いをする人や、悲しい気持ちになる人がいるかもしれない。

それでも、私は話す。

理由は

文章にして自分のセックス依存について紐解きたい。

友人からの文章にするように勧められたから。

だれかとセックス依存症について話したいから。

 

Then we will talk about various sex in no particular order.
There is no need for anyone to say anything. This is the place to say my freedom.
Perhaps there are people who feel bad and people who feel sad.
Still, I will talk.
Reason
I would like to comment on my sex dependence by writing.
I was advised to make a sentence from a friend.
Because I would like to talk about someone with sex addiction.