21歳の彼氏

私は1986年生まれの豪の虎、ただいま31歳。

そして私の現在の彼氏は21歳である。

いまだによくわからない。なぜ、楽しい盛りの21歳が結婚を視野に入れ始めている

31歳の女と付き合うのか。

 

I born in 1986, I am 31 years old now.

And my current boyfriend is 21 years old.
I still do not really understand. Why, 21-year-old with a good pleasure is starting to see marriage
Do you go out with a 31 - year - old woman? 

 

 彼のセックスはとてもやさしい。

いやらしさが1ミリもなく、ただ愛し合っているという感じがする。

一言でいうと最高。

最&高。

でも最初からそうだったわけではない。

また別の時に書くが、私はセックスの研究(と、言っても性欲が強すぎてこのまま結婚とかしても、ぜったいに不倫と浮気をすると思ったので、自分の性癖と許容範囲を今のうちに確かめようと、いろんな人とひたすらセックスしまくった。)をしていた中で、

過去3人だけ私のセックスが通用しなかった人がいる。

その中の一人が21歳の彼だった。

 

His sex is very kind.
There is no soothingness of 1 millimeter, I just feel that I love each other.
In a word it is the best.
Best & high.
But it was not so from the beginning.
I write it at another time, but since I thought that sexual research (and, even if I say, sexuality is too strong and married like this, I definitely will take affair and cheating, so I decided my own habit and tolerance out of now While I was having sex with many people trying to make sure to)
There are people in the past three who my sex did not pass.
One of them was 21 years old.

 

 驚いた。彼とはその日のうちにセックス目的であったのだけど、いつもどおり、私が主導権を握り攻めていたら、あれ?ぜんぜん通用しない。

私の巨乳も、テクニックもこの子全然興奮してないなと思ったのだ。

わたしは彼の上にまたがっていたのだが、あきらめて、添い寝をした。

そしてピロートークをはじめた。

もちろん、私は自分を肘枕して彼を見下ろしながら

「君はいままでどんなセックスをしてきたの?好きな人としかしてこなかったんじゃないの?」と質問した。

彼の答えは覚えていない。

そのあとの彼のセックスが私がいままでしてもらった中で1番ぐっときたからだ。

surprised. It was for sex in the day that he was, but as usual, if I was holding the initiative and attacking it, is that? It does not work at all.
I thought that my big tits and techniques are not excited at all by this girl.
I straddled him, but I gave up and made a coin-down.
And started pillow talk.
Of course, as I look down on him with an elbow pillow
"What kind of sex have you been up to?" You asked, "Why did not you do it only as a favorite person?"
I do not remember his answer.
His sex after that came the most since I had done it.

 

 彼とは少し話した後に、私は正直に彼には敵わないと思ったこと。

彼の思うセックスをして欲しいことを伝えた。

びっくりした。21歳の若きこの子は、素晴らしいスローセックスをしてきた。

キスをして、首筋に舌を這わせて、優しく抱いてくれた。

私は彼のことが好きになってしまった

恋はするものではなく、落ちるものだ。

そんな言葉があるけれど、本当にその通りだった。

私は自分が頑張らなくてもいいセックス、そして、優しく抱かれることに安心してしまい、泣いていた。

そこからもう涙が止まらなくなってしまって、泣きながら抱かれた。

きっと驚いたと思う。

私はもう彼をすきになってしまっていたのだけれど、こんなに年の離れたモデル並みの

肉体を持つ子に、こんな思いをもつこと自体が申し訳ないと思った。

だけど、どうしても気持ちが抑えられなかったので、

彼にまたがり彼を見下ろしながら、そして泣きながら聞いた。

「好きになってもいいですか?」と。

 あとあと聞くと、「もうこの段階、でそれ言われたら断れないよね。

新手の詐欺だよね」とのこと。大変申し訳ないと思っている。

が、今はお互いを大切に思っているので、いいことにする。

After talking to him for a while, I frankly thought that he would not be enemy.
I told him that I wanted sex.
I was surprised. A young 21 - year - old girl has done wonderful slow sex.
He kissed me and crawled my tongue on the neck and gently hugged.
I have fallen in love with him
Love is not something to do, it falls.
I have such a word, but it was true.
I was crying because I was relieved for sex that I did not have to work hard and embraced gently.
From that point my tears have stopped stopping and I was crying and I was hugged.
I think it was surprised.
I already took advantage of him, but this is like a model of a year away
I thought that having a feeling like this is sorry for a child with a body.
However, because my feelings could not be suppressed by all means,
I crossed him and I looked down at him and heard while crying.
"Can I like you?"
After listening to it, "I can not refuse it at this stage already if I told you that.
That's a new fraud. " I am very sorry.
But now I think about each other, so I will make it good.

 

 「こういうセックスするのはじめて?」と彼に聞かれて素直にうなずいた。

10歳も年下なのに彼に抱かれていると、私の玉ねぎみたいな殻をどんどんむかれて、

ちいさな女の子になってしまったように、「うん」か「いいえ」しかいえなくなってしまう。私は今、彼のことがとても愛おしい。

He asked me frankly when asked, "Is it for the first time to have sex like this?"
Although he is ten years younger than he is still hugging him, my shell like my onion is steadily gone,
As I have become a small girl, I can only say "yes" or "no". I love him very much now.

 

私は何度も何度も泣いて、その度に彼は私の涙を指でそっと拭いてくれた。

とても優しいまっすぐでゆっくりした子だ。

 彼は私の絡まった髪をドライヤーで丁寧に乾かしてくれた。

私は美容師以外の男の人に髪の毛を乾かして貰ったことがなかったので、嬉しくて泣いた。私が泣いていると、もう一人でないたらだめだよ。と甘い言葉をささやいてくる。

 

I cried over and over again and each time he gently wiped my tears with my fingers.
He is a very gentle, straight and slow child.
He gently dried my tangled hair with a hair dryer.
I was crying because I was never having hair dried by men other than a hairdresser. When I am crying, I have to stop by another person. And whispered sweet words.

 

 

新手の詐欺に引っかかっているのは、むしろ私なんじゃないか。

今はまだ少し信じられない。

 

 そしてセックス依存症の私は彼を裏切ってまたほかの人とセックスをしてしまう。

それがとても悲しい。そこに感情はない。彼との幸せなセックスだけをしていたい。

 

 彼との出会いについては今日はここまで。

 

It is rather me who is stuck with a new fraud.
I can not believe it for a while now.
 
And I will betray him and have sex with another person because of sex addiction.
That is very sad. There is no emotion there. I only want to be happy sex with him.
 
Today is the end for encountering him.