初体験

私の初体験は多分女の子だ。

私の性別は女性。

昔からグラビアの女の子やアイドル、エロいチラシにのっている女性の身体に興味はあった。

話はすこしずれるのだが、自分のセックスに対しての許容範囲を試しているときに、

女の子ともスワッピングでしてみた。

柔らかくてふわふわしてて、とろけそうで驚いた。

私はバイセクシャルかどうかはわからないけれど、セックスは女の子とでも出来る。

 

My first experience is probably a girl.
My gender is a woman.
I have been interested in the body of a woman who is in gravure girls and idols, erotic leaflets from long ago.
Although I am a bit strange, when I am trying tolerance for my sex,
I tried swapping with girls.
I was soft and fluffy, I was surprised at melting.
I do not know if it is bisexual, but I can do sex with a girl.

  

 

多感だったわたし達は既にセックスの知識を得ていた。

その時は私はすでに自慰を覚えていたのだけど、まだ、膣に指を入れる程度だった。

クリトリスの存在には気づいてはいない。のちのち、驚くことになる。笑

 

We were already brilliant We had already gained knowledge of sex.
At that time I already remembered masturbation but I was still about to put my finger in my vagina.
I have not noticed the existence of clitoris. It will be surprising after all. Lol

 

相手は小学校から同級生の女の子で細身できれいな子だった。

その時、椎名林檎が出てきたあたりで、歌舞伎町の女とか丸の内サディスティックを

よく歌っていた。私は大人になったら丸の内サディスティックの歌詞が全部理解できると思っていた。

The other party was a slender and beautiful girl from a primary school and a classmate.

At that time, when Shiina apple came out, a woman in Kabuki-cho or Marunouchi sadistic
He was singing well. I thought that I could understand all the lyrics of Marunouchi sadistic once I grew up. 

 

 

 

 

 私はもしかしたら、この記憶を受け止めきれず、こころの外側に置いていたのかもしれない。今は普通に受け止めている。そんなこともあったなぁと。

それぐらいのかんじだが、話すと驚く人が多い。

Perhaps I could not catch this memory, I might have put it outside the mind. I accept it now normally. I wish there was such a thing.
It seems like that, but many people are surprised when talking.

 

 

 今これを書きながら思い出したのだが、小学生のころ通っていた学童クラブで

ままごとの途中女の子同士の仲良く見えるグループの中で実はなんとなく外されていた

私は、目隠しをされて、寝転がされた。それはたぶんやられたというより、やってと

いわれて、横になったのだとおもう。

そして、ままごと用のエプロンかなにかで目隠しをされて、スカートの中の、パンツの中のおまたに、ままごと用のスプーンやフォークの柄の部分を何本か挟まれた。

痛みはない。ふざけているだけだと思った。

私は鈍い子供で、いじめられていることにも気づかないタイプだった。

大人からの評判はすこぶるよく、とてもいい子、優等生タイプだったような気がする。

 先生がその様子をのぞき、全貌をみたかどうかはわからないが、(なんせ、私は目隠しをされていた)「こそこそなにやってるの?」と聞いてきた気がする。

周りの2、3人の女の子は、ばっと私のことを隠したのであろう。

書き出してみたら、なかなかな事件だ。驚いた。

 

I remembered it while writing this now, but I was a schoolchild club who was in elementary school
Actually it was somewhat dismissed in the group where we could get along with other girls on the way home
I was blindfolded, and I fell asleep. It probably was done rather than being done
I was told I was lying down.
And I was blindfolded with a stuff for something or something, in the skirts, in the pants a few spoon and a part of the handle of the fork were sandwiched.
There is no pain. I thought it was just playful.
I was a dull child and I did not even notice what was being bullied.
The reputation from adults is very good, I feel like it was a very good child, honor student type.
I do not know whether the teacher looked at the situation and saw the whole picture, but (I was blindfolded by anything, I was blindfolded) I feel like asking "What are you doing sneaky?"
A couple of girls around me probably hid myself.
After writing it out, it's quite a case. surprised. 

 

私はそのあと、先生から特に呼び出されたりもしていないので、先生も気づいていないのだと思う。

大人の知らないところで子供の性体験は起こっているのである。

私はこの時どう感じたかは覚えていない。無。無だったと思う。

ちなみにこの時期流行っていた遊びは、家なき子ごっこであった。

 

以上が私のたぶん初体験。

 

After that, I have not been called especially by the teacher, so I think that the teacher has not noticed.
A sexual experience of a child is occurring where an adult does not know.
I do not remember how I felt at this time. Nothing. I think that it was nothing.
By the way, the play that was in fashion this time was a childless child play.
 
That is probably my first experience.