セックスはスポーツだ。 SEX IS A SPORT

 セックスはスポーツだなんて言葉を聞いたことがある。

よく夜のスポーツだっていったりもしますよね。

私はついさっき、そのスポーツセックスを終えました。

相手は半年t前ぐらいからセフレになって月に2回くらい会う程度のセフレの子。

 I have heard the words that sex is a sport.

I often say that even sport at night.

I just finished that sport sex earlier.

The opponent has become a sex friend about half a year ago and sexfriend about twice a manth to meet.

 

 何回もセックスを楽しむうちに少し友達みたいになって、私の中ではあまりムラムラしない。でもとてもいい人で、会うのは楽しい。

彼はイラマチオ好きで、私はそれに答えるのが好き。

割り切った関係だ。そこに感情はない。

見た目はとてもタイプだし、とてもいい人だけど全然ドキドキしない。

while I enjoy sex many times, I become like a friend, I don't feel much jelly in me.

But it is a very nice person, to have fun  meeting.

He like deep-sea,Ilike to answer it.emotion there

It is divisible relationship.There is no emotion there.

It looks very type and he is very niceperson but  I don't feel excited at all.

 

  彼とセックスしながら、胸はときめかなくても、膣からはたっぷりと愛液がでる。

私は生物的にセックスをした。彼も生物的にイクためにセックスをする。

私はプレイの途中で胸の中の虚しさを感じてしまい、なんだか面白くなくなってしまった。

While I have sex with him, my heart doesn't staet talking, but plenty of  juice comes from my vagina. 

I have sex with my life. He also has sex for living biologically.

I felt the emptiness in my heart in the middle of playing,and it was kind of uninterresting.

 

 お互いにそんな空気が流れた後、彼は「この前、セックスしたんだ。」といった。

私は正直何も感じなかった。彼はとてもたくさん射精したと言っていた。

そこでどんなセックスをしたか、どんな相手だったかきいてみた。

興味本位でだ。嫉妬心は一つもない。

あまり否定ばかりしていると勘違いされそうだが。笑

After such air fllowed. to each other, he said,"I had sex before this".

I honestly did not feel anything.He said that he had ejaculated so much.

I tried to see  what .kind of sex we had and what kind of opponent it was .

I'm interested. There is no one to be jealous.

It seems that they are misunderstood that they are only negatively neglected .

 

私は人のセックスの話を聞くのが好きだ。

でも聞かれるのはあまり好きではない。相手が女子ならいいのだけど、恋愛?対象として好意を少しでももっている相手に聞かれるのは、あなたのことだけを考える一途な女になりたいのだ。私は古風な女なのだ。きっと亭主関白だと思う。

I like listeninf to people's sex stories.

But I do'nt really like being asked.

I wish the other party is a woman, is romance? I want to become an elegant woman who thinks only about you that is  asked to the partner who has a little favor as a target.

I'm a traditional woman. I think that it is surely a hostel owner.

 

 セックスの後、彼の仕事の関係で、私の身体をみてもらった。

さすが専門家、今まで痛めていたところや、身体のバランスの違うところを説明もいれて、とても分かりやすく、かつドSに教えてくれた。

私は少しの施術で自分の身体がここまで変わるのかと驚きとても楽しくなった。

今日はムラムラして彼を呼び出したが、セックスよりもこの身体の変化と、彼の仕事の

専門性に触れられたことのほうが楽しかった。

 After sex,Isaw my body in relation to his work. 

As excepted,he explained ewxperts,where I was hurtung up until now, or where the balance of the body is different, Itaught SudS very easy to understand.

I was surprised to see how my body will change so much with a bit of tewatment so much fun.

Today Icall him,but that this sex change of this body and his work  it was more fun to be

touched by expertise

 

 私はやはり、愛し合うスローセックスがしたい。

失恋した心は何度も彼を思い出し、傷はまだ癒えない。

As I thought,I would like to make love to slow sex.

Heart broken heart rememberd him many times and wounds still can't heal.

 

ここまでの英文はグーグルで翻訳して自分で打ち込んでるんです。

勉強になるかなって。でもね、慣れてないし、英語全然出来ないから、とても疲れます。心の整理と共に英語も身に着けられたらいいな。